Witam. Proszę o jakiś komentarz, analizę Krosna. Ostatnio obroty spadły, widoczna konsolidacja 0.38-0.40. Mam tego papierka trochę, zastanawiam sie nad sprzedażą. Oczywiście po teraźniejszych cenach będę miał stratę. Ale może lepiej teraz sprzedać? Pozdrowienia.
Tak jak już pisałem w komentarzach do postów, Amicę obserwuję od pewnego czasu. Ta piątkowa świeca rzeczywiście może być odbiciówką, ale konieczne jest potwierdzenie kolejną. Jeśli takie potwierdzenie się pokaże to napisze komentarz, nawet intra w poniedziałek.
słówko o kopexie – dobre wyniki i tyle a tak na serio to otwarcie było luką więc tam mamy silne wsparcie /9,8 zł/. co do oporów to mamy połowę czarnej spadkowej na dziennym z 27 stycznia /11,2 zł/ – więcej pisałem 10 lutego – ten komentarz nadal częściowo obowiązuje http://hotstock.wordpress.com/2009/02/10/kopex-10-lutego/
poza tym średnie dzienne się przesunęły: są w rejonie 10,00 – 10,45 więc wskazane byłoby zamknięcie powyżej nich.
Tak, obroniła się i jest nawet gwiazda poranna.
Ale kurs cofnął się spod 30 sesyjnej średniej.
Te średnie w bessie silne są, zauważyliście?
No i obroty marne….
możecie odnowić wątek Izolacji, kurs zszedł prawie do prognozowanego poziomu przez Hotstocka ok 21,50 – blisko średniej 45 dniowej – obroty podobne do tych z ostatnich wzrostów / niespecjalnie imponujące ale… kto wie
Co do Izolacji to szczerze mówiąc nie bardzo chce ją analizować. Zeszliśmy ładnie do średnich /rzeczywiście prawie do wieszczonego przez mnie poziomu 21,5 i odbiliśmy się. Pierwszy opór na 27 /średnia godz./, a potem to trzeba by znowu popatrzeć na fibo.
Mogłbym proscic o analize Orco Property Group SA (OPG)??? Papier mocno wyprzedany nizej chyba juz nie chce spadac. Karnet pusty stosunkowo niewielkie oboroty powoduja duze zmiany kursu
co do Orco – to kurs walczy na średniej 45 godz, która znajduje się obecnie w okolicy 18 zł. Dopóki nie zostanie zdecydowanie przebita nie widzę szansy na trwalszy wzrost. Na dziennym układ też nie za ciekawy. Wczorajsza świeca jeszcze nie została zanegowana ale dzisiejsza formacja prospadkowa /na większym obrocie/ też dobrze nie wróży.
MSZ – prospadkowe doji na dziennym, ale sytuacja nie jest jednoznaczna. w ogóle jakieś dziwne świece się rysują na tym walorze, sam nie wiem co myśleć na razie
zdaje się że na VST mamy scenariusz znany z KRS czy MON z ostatnich tygodni – podbitkę pod wywałkę. Jak tu inwestować?? Tak jak napisałem wczoraj – nawet najfajniejszy układ świecowy /FOH!/ wymaga potwierdzenia kolejną świecą…
no, nie chce wyjść na idiotę, ale skoro cena przebija średnią od dołu, a jest to średnia istotna, to wydaje mi się,że to pozytywny sygnał.
Na 30-minutówce 30-tka przebiła od dołu 45-kę- może na godzinnym sie to powtórzy ???
Czytam Was, i próbuję łapać co nieco- ale, skoro w taki sposób pytasz, to znaczy,ze popełniam błąd logiczny- pytanie tylko- gdzie?
Ano, bo ani na 30 minutowych, ani na godzinowych te średnie się nie przebiły. Na 30-to jedynie 15-tka przebiła 3o-tkę….
Ale nie można podchodzić na zasadzie, że może się na godzinowym powtórzy.
Spadakówka czarna niezbyt ładna jest.
Ale może biała się obroni. Jej połowa na 1,46 zł.
dkdarko, na Bytomiu mamy lukę między 0,63 a 0,65 zł.
Pierwszy warunek wzrostów – zamknięcie ponad 0,65 zł.
Próchnik – dwa dni z rzędu low wyniosło tyle samo – 0,27 zł. Przełamanie tego poziomu skutkować może dalszymi spadkami, póki co, nie widać żadnych sygnałów.
Zorro von Lis, na Netii gigantyczna formacja objęcia bessy w dniach 3 i 4 marca. Wstępnym warunkiem jej zanegowania byłoby zamknięcie ponad połową czarnej świecy, czyli poziomem 2,97 zł.
“w transakcjach pakietowych na warszawskiej giełdzie właściciela zmieniło prawie 119 mln akcji Netii po cenie 2,5 zł za sztukę. To ponad 30 proc. udziałów w kapitale zakładowym polskiego operatora. Żaden z dużych akcjonariuszy Netii nie przyznał się do sprzedaży papierów. Wiadomo jednak, że przymierzał się do tego islandzki fundusz inwestycyjny Novator kontrolowany przez najbogatszego obywatela Islandii Thora Bjorgolfssona” czytamy w “Rzeczpospolitej”.
Według informacji do których dotarła “Rzeczpospolita kupującymi są między innymi “instytucje finansowe z grupy PZU, Pioneer Investment Management, OFE Commercial Union, BBI Capital. Zakup akcji Netii to jedna z największych tego typu transakcji zrealizowanych w ostatnich latach na warszawskiej GPW” pisze gazeta.”
A co sądzicie o RAFAKO od dłuższego czasu idzie ładnie na północ i zastanawiam się czy nie wejść w tą spółkę…trochę mam obawy że może być za późno a nie chciał bym wchodzić na górce…
Kasiu hutmen wystrzelił, właśnie przebił wsparcie w rejonie 1,8 i pewnie przetestuje szczyty, można prosić o aktualizacje analizy, szczególnie mnie interesuje gdzie są oporu po pokonaniu 2 zł
Rafako – kursowi należy się korekta, tak mniej więcej do 4,50 /w okolice średnich godzinowych/. Wskaźniki na godzinowym i dziennym już bardzo wykupione. Kurs może jeszcze trochę pójść do góry bez korekty, ale wchodzenie teraz jest moim zdaniem ryzykowne.
i czy po dzisiejszej sesji nie powstała formacja gwiazdy doji, czy o tej formacji możemy jedynie powiedzieć w przypadku utworzonej luki cenowej ? (rafako)
Rafako – zgodnie z tym co pisałem prawdopodobieństwo korekty do 4,50 mocno wzrosło. Takie doji po tak dużych wzrostach zapowiada małą korektę /małą – bo doji było na mniejszych obrotach, więc nie jest bardzo silne/.
co do IZO – pisałem już parę razy, to spółka kompletnie nieprzewidywalna przez znikomą płynność. Dzisiejsza świeca jest jednak dość przekonująca. Atak na nowe szczyty bardzo prawdopodobny. Jeśli masz , to gratuluję Ja nie mam
dziś też na izo doszli do oporu (połowa czarnej świecy z 12 lutego) i na razie się od niego odbili w dół – czy wsparcia to połowa wczorajszej świecy czy luka otwarcia?
przyłączam się do prośby Diesla – proszę o komentarz dotyczący MCI. Chciałbym również zwrócić uwagę szanbownego grona na Skotan, który wybija na nieco większych obrotach wychodząc ponad SMA15 – czy jak się to utrzyma będzie można mówić o sygnale kupna?
co do RBW to rzeczywiście – nawet miałem pisać intra że otwarcie z luką było, niespotykane jak na tą spółkę. Myślę że do 1,5 powinna dojść w ciągu 2-3 sesji, a potem się zobaczy
co do komputronika rzeczywiście ładnie, ale jesteśmy pod oporem /połowa czarnej z 27 lutego/ , opór na poziomie 4,38 i obawiam się że jutro się od niego kurs odbije.
co do Ambry to rzeczywiście dzisiejsza dzienna świeczka jest ładna, szkoda tylko że obrót nie był nieco wyższy. Na godzinowym mamy natomiast wyjście ponad średnie co dość dobrze wróży. Myślę że w najbliższym czasie kurs powinien spokojnie dojść w okolice 1,30 – 1,35 gdzie są najbliższe opory. Ogólnie po dzisiejszej dobrej sesji mamy coraz więcej ciekawych spółek, nie wiem jak się obrobimy
buckfast – popatrz na dzienne Capitala i nałóż na wykres średnie 30 i 45 dniowe. Wyciągnij wnioski sam Pamiętaj co pisałem o oporach na średnich dziennych w bessie. Nie wykluczam że w ciągu najbliższych kilku dni się uda je poprzebijać, natomiast na jutro prognozuję max 1,30 skąd powinna nastąpić korekta ostatnich wzrostów.
hotstock, ostatnie 3 swiece na zwiększonych obrotach i 30tka pokonana dziś na close. Moim zdaniem jest jutro szansa na łykniecie luką 45ki, a potem hulaj dusza .
widzę, że w końcu mogę się z czymś zgodzić, co do AMBRY to 1.35zł jest silnym oporem, a jeśli go przebijemy choćby o 1 grosz, to bez problemu polecimy na 1.70zl, więc zobaczymy
re Komputronik – myliłem się, przeszliśmy przez opór na połowie czarnej, ale obrót wyraźnie siadł – oznacza że byki jadą jeszcze siłą rozpędu, nie ma chwilowo nowego kapitału. Zwrot w każdej chwili coraz bardziej prawdopodobny.
Co do Dudy to obrót tam od parunastu dni jest większy /z wiadomych powodów/. Jesteśmy teraz /okolice 0,60/ na wsparciu ze średnich godzinowych. Wskaźniki godzinowe zbliżają się do stref wyprzedania. Optymalny dla byków scenariusz – to schłodzenie kursu o jeszcze parę groszy, np. do 0,55 i mała 1-2 dniowa konsolka a potem solidne odbicie. Pozwoli to na wygenerowanie na obu wskaźnikach /MFI i STS/ przekonującego kupna. Tak to widzę.
aaaa – rzeczywiście, w I fazie sesji bykom coś pary zabrakło, natomiast atak potem spowodował wyrysowanie kolejnej ładnej świecy dziennej. Po drodze jeszcze jest dość słaby opór na 1,38, ale potem silniejszy na średnich dziennych na 1,42 i 1,50, więc nie tak prosto będzie dojść do tego 1,65.
no tak, opór na 1.42zł istnieje, bo go zauważyłem i fakt, że jest dosyć istotny…ale patrząc na siłę byków to i na 1.65zł nie skończymy, byle nie było bardzo gwałtownych wzrostów(20-30%) tak po 7%dziennie wystarczy a wtedy jak dobrze pójdzie to dojdziemy do 23.8% zniesienia fibo na 5.70zł
No i Komputronik ladnie podskoczyl, zakladajac ze odbije od 5 sprzedalem po 4,81 Godzine pozniej byki kupowaly nawet po 5,48 Teraz licze na jakas wieksza realizacje i wchodze spowrotem.
Czy moge prosic o Wasz komentarz do LCC? Dzisiaj obrot ponad 6melonow… Ladne zamkniecie.. co sadzicie? Pozdrawiam thx
diesel
27/02/2009 at 20:52
Ok diesel, zrobimy w weekend:-)
Teraz już fajrant chwilowy, dobra?;-)
Kasia
27/02/2009 at 21:01
Spasiba balszoje!
diesel
27/02/2009 at 21:06
wiem, ze o NIFKACH nie lubicie, ale 05NFI wyglada bardzo kuszaca – moze pokusicie sie o mała analize
z gory dzieki
pozdrowionka dla wszystkich!
spokojnego weekendu
spYke
28/02/2009 at 11:56
Witam. Proszę o jakiś komentarz, analizę Krosna. Ostatnio obroty spadły, widoczna konsolidacja 0.38-0.40. Mam tego papierka trochę, zastanawiam sie nad sprzedażą. Oczywiście po teraźniejszych cenach będę miał stratę. Ale może lepiej teraz sprzedać? Pozdrowienia.
tom
28/02/2009 at 15:28
Witam. Czy mogę prosić o analizę spółki Amica? Czy ostatnia sesja zapowiada już koniec spadków i początek odbicia? Pozdrawiam!
pavulon
28/02/2009 at 21:53
Tak jak już pisałem w komentarzach do postów, Amicę obserwuję od pewnego czasu. Ta piątkowa świeca rzeczywiście może być odbiciówką, ale konieczne jest potwierdzenie kolejną. Jeśli takie potwierdzenie się pokaże to napisze komentarz, nawet intra w poniedziałek.
hotstock
28/02/2009 at 22:15
Krosno również obserwuję, jesteśmy w ciekawym miejscu, jutro napisze nowy komentarz.
hotstock
28/02/2009 at 22:18
a mowilem o 05nfi
spYke
02/03/2009 at 09:02
Chyba za wczesnie się cieszysz.Na razie na czerwono jak większość.
Bodzio
02/03/2009 at 09:34
tia….tylko ze ja to wywaliłem na starcie
spYke
02/03/2009 at 09:37
Aaa….to chylę głowę .
Bodzio
02/03/2009 at 09:40
kurcze…czuje tu jazde jak kiedys na Magnie…wskoczyłem ponownie po 1,03;
spokojnego dnia dla Wszystkich !
spYke
02/03/2009 at 09:54
ps. w parkiecie ciekawy art nt 05NFI
spYke
02/03/2009 at 09:56
hej, mógłbym prosić o szybką analizę hutmena?
sen
03/03/2009 at 12:23
A co sądzicie o kursie IMMO ostatnio ładnie wygląda…
h00tdog
03/03/2009 at 14:14
słówko o kopexie- można prosić???
Widać,że ładnie pod fibo chodzi- momentami – idealnie.
Ale poza tym…
Jeśli czas Wam pozwoli????
mało zorientowany
03/03/2009 at 14:41
słówko o kopexie – dobre wyniki i tyle
a tak na serio to otwarcie było luką więc tam mamy silne wsparcie /9,8 zł/. co do oporów to mamy połowę czarnej spadkowej na dziennym z 27 stycznia /11,2 zł/ – więcej pisałem 10 lutego – ten komentarz nadal częściowo obowiązuje 
http://hotstock.wordpress.com/2009/02/10/kopex-10-lutego/
poza tym średnie dzienne się przesunęły: są w rejonie 10,00 – 10,45 więc wskazane byłoby zamknięcie powyżej nich.
hotstock
03/03/2009 at 14:53
dzięki hot!
mało zorientowany
03/03/2009 at 14:58
Co z Trakcją, luka 26/27.01 (formacji ważki jeśli dobrze pamiętam) chyba się obroniła?
miś
03/03/2009 at 19:16
Tak, obroniła się i jest nawet gwiazda poranna.
Ale kurs cofnął się spod 30 sesyjnej średniej.
Te średnie w bessie silne są, zauważyliście?
No i obroty marne….
Kasia
03/03/2009 at 21:03
Nie zapominać o EFH. Mam tam swój pakiecik. Na razie nic szczególnego sie nie dzieje, ale nie zapominać!
buckfast
03/03/2009 at 21:27
możecie odnowić wątek Izolacji, kurs zszedł prawie do prognozowanego poziomu przez Hotstocka ok 21,50 – blisko średniej 45 dniowej – obroty podobne do tych z ostatnich wzrostów / niespecjalnie imponujące ale… kto wie
miś
04/03/2009 at 00:24
czy to nie będzie formacja przenikania na Izo?
miś
04/03/2009 at 00:36
Co do Izolacji to szczerze mówiąc nie bardzo chce ją analizować. Zeszliśmy ładnie do średnich /rzeczywiście prawie do wieszczonego przez mnie poziomu 21,5 i odbiliśmy się. Pierwszy opór na 27 /średnia godz./, a potem to trzeba by znowu popatrzeć na fibo.
hotstock
04/03/2009 at 09:17
no i faktycznie do oporu 27 się odbił kurs
miś
04/03/2009 at 09:34
Polecam uwadze MSZ.
buckfast
04/03/2009 at 13:29
Mogłbym proscic o analize Orco Property Group SA (OPG)??? Papier mocno wyprzedany nizej chyba juz nie chce spadac. Karnet pusty stosunkowo niewielkie oboroty powoduja duze zmiany kursu
posiadacz
04/03/2009 at 16:00
Hot, Kasiu, jak rozumiem na VST mamy FOH. Czy moment za zajecie/powiekszenie pozycji to polowa swiecy, czyli rejon 90gr? Pls confirm
Many greetings
diesel
04/03/2009 at 18:22
@ buck – jakie wyniki msz, był raport?
miś
04/03/2009 at 19:18
co do Orco – to kurs walczy na średniej 45 godz, która znajduje się obecnie w okolicy 18 zł. Dopóki nie zostanie zdecydowanie przebita nie widzę szansy na trwalszy wzrost. Na dziennym układ też nie za ciekawy. Wczorajsza świeca jeszcze nie została zanegowana ale dzisiejsza formacja prospadkowa /na większym obrocie/ też dobrze nie wróży.
hotstock
04/03/2009 at 20:21
VST – tak rzeczywiście mamy klasyczny FOH na zwiększonym obrocie. Czekamy teraz na potwierdzenie drugą świecą dzienną.
hotstock
04/03/2009 at 20:22
MSZ – prospadkowe doji na dziennym, ale sytuacja nie jest jednoznaczna. w ogóle jakieś dziwne świece się rysują na tym walorze, sam nie wiem co myśleć na razie
hotstock
04/03/2009 at 20:24
miś, raport ze tak powiem był neutralny
buckfast
05/03/2009 at 09:30
VST – jak na razie FOH się potwierdza
hotstock
05/03/2009 at 09:56
..moze omowisz dzis VST na koniec dnia?
diesel
05/03/2009 at 12:33
tak, raczej zrobię, bo po wczorajszym FOHu dzisiejsza świeca już coś więcej wyjaśni.
hotstock
05/03/2009 at 13:00
zdaje się że na VST mamy scenariusz znany z KRS czy MON z ostatnich tygodni – podbitkę pod wywałkę. Jak tu inwestować?? Tak jak napisałem wczoraj – nawet najfajniejszy układ świecowy /FOH!/ wymaga potwierdzenia kolejną świecą…
hotstock
05/03/2009 at 16:16
no wlasnie… to chyba nawet nie bedzie gwiazda wieczorna, tylko “standardowa spekula dwudniowa”
diesel
05/03/2009 at 16:30
Ktoś patrzy na stx????
wsiadłem przed chwilą – z założenia na b. krótko, ale dwa słowa pocieszenia uspokoiły by mnie nieco.
mało zorientowany
06/03/2009 at 11:16
Na godzinowym 30-stka i 45-ka przebite niemarnym wolumenem. No i to potzrbne odbicie. Nie tak kumam ????
mało zorientowany
06/03/2009 at 11:24
mało zorientowany, nie bardzo kumam o co Ci chodzi
z tym przebiciem średnich….
Kasia
06/03/2009 at 12:02
no, nie chce wyjść na idiotę, ale skoro cena przebija średnią od dołu, a jest to średnia istotna, to wydaje mi się,że to pozytywny sygnał.
???
Na 30-minutówce 30-tka przebiła od dołu 45-kę- może na godzinnym sie to powtórzy
Czytam Was, i próbuję łapać co nieco- ale, skoro w taki sposób pytasz, to znaczy,ze popełniam błąd logiczny- pytanie tylko- gdzie?
mało zorientowany
06/03/2009 at 12:23
Ano, bo ani na 30 minutowych, ani na godzinowych te średnie się nie przebiły. Na 30-to jedynie 15-tka przebiła 3o-tkę….
Ale nie można podchodzić na zasadzie, że może się na godzinowym powtórzy.
Spadakówka czarna niezbyt ładna jest.
Ale może biała się obroni. Jej połowa na 1,46 zł.
Kasia
06/03/2009 at 12:31
http://img152.imageshack.us/img152/5764/clip1.jpg
kasia,zdradź mi- co mam źle ustawione, bo u mnie na 30-minutowej, to się przebiły jak byk
mało zorientowany
06/03/2009 at 12:53
Kurczę, nie wiem co to masz za średnie;-)
U mnie 15-tka przebiega tak jak u Ciebie przerywana zielono-niebieska;-)
Kasia
06/03/2009 at 13:26
Już wiem.
Korzystasz ze średnich DEMA:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dema
A my ze zwykłych średnich kroczących.
Kasia
06/03/2009 at 16:17
Poproszę o paro-zdaniową analizę spółki NETIA. Dzięki.
Zorro von Lis
06/03/2009 at 18:17
No to chyba nam się Vistula wybroniła:) mam nadzieje ze będzie jakis komentarz po dzisiejszym dniu.
inwestorka
06/03/2009 at 18:51
Witam
Jeżeli znajdziecie chwilke prosiłbym o komentarz techniczny do Próchnika i Bytomia
Dzięki
dkdarko
06/03/2009 at 19:53
tak, o Vistuli napiszę, ale w weekend /pewnie w niedzielę po południu/. A przy okazji – o vistuli piszemy w wątku vistuli
hotstock
06/03/2009 at 20:06
dkdarko, na Bytomiu mamy lukę między 0,63 a 0,65 zł.
Pierwszy warunek wzrostów – zamknięcie ponad 0,65 zł.
Próchnik – dwa dni z rzędu low wyniosło tyle samo – 0,27 zł. Przełamanie tego poziomu skutkować może dalszymi spadkami, póki co, nie widać żadnych sygnałów.
Kasia
08/03/2009 at 18:53
Zorro von Lis, na Netii gigantyczna formacja objęcia bessy w dniach 3 i 4 marca. Wstępnym warunkiem jej zanegowania byłoby zamknięcie ponad połową czarnej świecy, czyli poziomem 2,97 zł.
Kasia
08/03/2009 at 18:57
co do Netii to tam się wiele działo ostatnio:
“w transakcjach pakietowych na warszawskiej giełdzie właściciela zmieniło prawie 119 mln akcji Netii po cenie 2,5 zł za sztukę. To ponad 30 proc. udziałów w kapitale zakładowym polskiego operatora. Żaden z dużych akcjonariuszy Netii nie przyznał się do sprzedaży papierów. Wiadomo jednak, że przymierzał się do tego islandzki fundusz inwestycyjny Novator kontrolowany przez najbogatszego obywatela Islandii Thora Bjorgolfssona” czytamy w “Rzeczpospolitej”.
Według informacji do których dotarła “Rzeczpospolita kupującymi są między innymi “instytucje finansowe z grupy PZU, Pioneer Investment Management, OFE Commercial Union, BBI Capital. Zakup akcji Netii to jedna z największych tego typu transakcji zrealizowanych w ostatnich latach na warszawskiej GPW” pisze gazeta.”
miś
09/03/2009 at 07:38
Witam
A co sądzicie o RAFAKO od dłuższego czasu idzie ładnie na północ i zastanawiam się czy nie wejść w tą spółkę…trochę mam obawy że może być za późno a nie chciał bym wchodzić na górce…
h00tdog
09/03/2009 at 08:01
Kasiu hutmen wystrzelił, właśnie przebił wsparcie w rejonie 1,8 i pewnie przetestuje szczyty, można prosić o aktualizacje analizy, szczególnie mnie interesuje gdzie są oporu po pokonaniu 2 zł
sen
09/03/2009 at 09:49
Rafako – kursowi należy się korekta, tak mniej więcej do 4,50 /w okolice średnich godzinowych/. Wskaźniki na godzinowym i dziennym już bardzo wykupione. Kurs może jeszcze trochę pójść do góry bez korekty, ale wchodzenie teraz jest moim zdaniem ryzykowne.
hotstock
09/03/2009 at 10:00
sen – opory są na ok. 1,95, 1,96 zł,a potem na 2,09zł.
Wsparcie teraz na 1,72 zł.
Kasia
09/03/2009 at 12:33
IZOLACJA fajnie idzie ponad widły
miś
09/03/2009 at 13:13
ok dzięki za radę hotstock
poczekam na rozwój sytuacji i ustawię się gdzieś niżej w razie afery ;D
h00tdog
09/03/2009 at 13:40
Hot, nie chcesz analizować IZO bo masz papierek ,’-) ? czy za małe obroty ?
miś
09/03/2009 at 14:13
dzięki, wygląda na to że atak na szczyty tuż tuż
sen
09/03/2009 at 18:10
Ponownie RAFAKO a co powiecie po dzisiejszej sesji ? kupować – sprzedawać ?
tramp
09/03/2009 at 19:43
i czy po dzisiejszej sesji nie powstała formacja gwiazdy doji, czy o tej formacji możemy jedynie powiedzieć w przypadku utworzonej luki cenowej ? (rafako)
tramp
09/03/2009 at 20:06
Rafako – zgodnie z tym co pisałem prawdopodobieństwo korekty do 4,50 mocno wzrosło. Takie doji po tak dużych wzrostach zapowiada małą korektę /małą – bo doji było na mniejszych obrotach, więc nie jest bardzo silne/.
hotstock
09/03/2009 at 20:58
co do IZO – pisałem już parę razy, to spółka kompletnie nieprzewidywalna przez znikomą płynność. Dzisiejsza świeca jest jednak dość przekonująca. Atak na nowe szczyty bardzo prawdopodobny. Jeśli masz , to gratuluję
Ja nie mam
hotstock
09/03/2009 at 21:00
ok, potwierdziłeś moją analizę, bardzo dzięki za odpowiedź
tramp
09/03/2009 at 21:05
miałem do 34zł (nerwów nie starczyło aby zostać z papierkiem na następny dzień) – od poziomu jaki prognozowałeś, że będzie korekta +/- 2zł
Jak to nieprzewidywalna, przecież idealnie ją przewidziałeś i dlatego brałem w okolicy wsparcia
miś
09/03/2009 at 22:36
dziś też na izo doszli do oporu (połowa czarnej świecy z 12 lutego) i na razie się od niego odbili w dół – czy wsparcia to połowa wczorajszej świecy czy luka otwarcia?
miś
10/03/2009 at 09:14
Kasia, MCI dzis ladnie wybila, dasz rade skomentowac na koniec jak to wyglada technicznie? Z gory many thx!
diesel
10/03/2009 at 09:46
…i Capital. Zaczeły sie tam jakeś powazniejsze ruchy i obroty.
buckfast
10/03/2009 at 10:27
przyłączam się do prośby Diesla – proszę o komentarz dotyczący MCI. Chciałbym również zwrócić uwagę szanbownego grona na Skotan, który wybija na nieco większych obrotach wychodząc ponad SMA15 – czy jak się to utrzyma będzie można mówić o sygnale kupna?
puchatek
10/03/2009 at 11:34
Mnie zainteresowal Komputronik- ladna formacja do korekty trendu spadkowego. Prosze o przeprowadzenie rozpoznania ;]
As
10/03/2009 at 12:22
Na RBW ciekawy ruch dziś.
buckfast
10/03/2009 at 17:21
co do RBW to rzeczywiście – nawet miałem pisać intra że otwarcie z luką było, niespotykane jak na tą spółkę. Myślę że do 1,5 powinna dojść w ciągu 2-3 sesji, a potem się zobaczy
hotstock
10/03/2009 at 20:54
co do komputronika rzeczywiście ładnie, ale jesteśmy pod oporem /połowa czarnej z 27 lutego/ , opór na poziomie 4,38 i obawiam się że jutro się od niego kurs odbije.
hotstock
10/03/2009 at 20:56
wracając do rafako – 4,50 raczej nie zobaczymy, średnie godzinowe powinny się wybronić. Możliwe zejście w rejony 4,7-4,8, niżej raczej nie.
hotstock
10/03/2009 at 20:57
a ja radziłbym spojrzeć na spółkę zwaną AMBRA:)
aaaa
10/03/2009 at 21:03
Popatrz jeszcze na Capital.
buckfast
10/03/2009 at 21:09
co do Ambry to rzeczywiście dzisiejsza dzienna świeczka jest ładna, szkoda tylko że obrót nie był nieco wyższy. Na godzinowym mamy natomiast wyjście ponad średnie co dość dobrze wróży. Myślę że w najbliższym czasie kurs powinien spokojnie dojść w okolice 1,30 – 1,35 gdzie są najbliższe opory. Ogólnie po dzisiejszej dobrej sesji mamy coraz więcej ciekawych spółek, nie wiem jak się obrobimy
hotstock
10/03/2009 at 21:11
buckfast – popatrz na dzienne Capitala i nałóż na wykres średnie 30 i 45 dniowe. Wyciągnij wnioski sam
Pamiętaj co pisałem o oporach na średnich dziennych w bessie. Nie wykluczam że w ciągu najbliższych kilku dni się uda je poprzebijać, natomiast na jutro prognozuję max 1,30 skąd powinna nastąpić korekta ostatnich wzrostów.
hotstock
10/03/2009 at 21:13
hotstock, ostatnie 3 swiece na zwiększonych obrotach i 30tka pokonana dziś na close. Moim zdaniem jest jutro szansa na łykniecie luką 45ki, a potem hulaj dusza
.
buckfast
10/03/2009 at 21:52
widzę, że w końcu mogę się z czymś zgodzić, co do AMBRY to 1.35zł jest silnym oporem, a jeśli go przebijemy choćby o 1 grosz, to bez problemu polecimy na 1.70zl, więc zobaczymy
aaaa
10/03/2009 at 23:47
ciekawie wygląda CIECH
Co o tym sądzicie??
h00tdog
11/03/2009 at 10:51
buckfast – jak na razie jednak na moje, ale poczekajmy na close
hotstock
11/03/2009 at 14:14
Racja, wychodzi na Twoje. Szacuneczek!
buckfast
11/03/2009 at 15:31
re Komputronik – myliłem się, przeszliśmy przez opór na połowie czarnej, ale obrót wyraźnie siadł – oznacza że byki jadą jeszcze siłą rozpędu, nie ma chwilowo nowego kapitału. Zwrot w każdej chwili coraz bardziej prawdopodobny.
hotstock
11/03/2009 at 15:53
Co sadzicie o Amice? Dzisiaj na sredniej, ale mysle, ze jutro juz wyzej…
diesel
11/03/2009 at 17:29
Cześć, śledzę uważnie Wasze analizy, ostatnio interesuje mnie Duda, spory obrót, było ustalenie pp, fundusze wychodzą, może pokusicie się o analizę, pozdrawiam.
95147
11/03/2009 at 19:19
Co do Dudy to obrót tam od parunastu dni jest większy /z wiadomych powodów/. Jesteśmy teraz /okolice 0,60/ na wsparciu ze średnich godzinowych. Wskaźniki godzinowe zbliżają się do stref wyprzedania. Optymalny dla byków scenariusz – to schłodzenie kursu o jeszcze parę groszy, np. do 0,55 i mała 1-2 dniowa konsolka a potem solidne odbicie. Pozwoli to na wygenerowanie na obu wskaźnikach /MFI i STS/ przekonującego kupna. Tak to widzę.
hotstock
11/03/2009 at 20:55
ale AMBRA to coraz lepsza:) dziś przekroczyliśmy 1.35zł, więc najbliższy opór to okolice 1.65zł
aaaa
11/03/2009 at 22:32
aaaa – rzeczywiście, w I fazie sesji bykom coś pary zabrakło, natomiast atak potem spowodował wyrysowanie kolejnej ładnej świecy dziennej. Po drodze jeszcze jest dość słaby opór na 1,38, ale potem silniejszy na średnich dziennych na 1,42 i 1,50, więc nie tak prosto będzie dojść do tego 1,65.
hotstock
11/03/2009 at 22:43
no tak, opór na 1.42zł istnieje, bo go zauważyłem i fakt, że jest dosyć istotny…ale patrząc na siłę byków to i na 1.65zł nie skończymy, byle nie było bardzo gwałtownych wzrostów(20-30%) tak po 7%dziennie wystarczy a wtedy jak dobrze pójdzie to dojdziemy do 23.8% zniesienia fibo na 5.70zł
aaaa
11/03/2009 at 23:17
VISTULA dzisiaj odpala:)
posiadacz
12/03/2009 at 01:07
re CAPITAL – ta korekta moim zdaniem powinna się zatrzymać w okolicy 1,10
hotstock
12/03/2009 at 09:35
Co do Dudy to chyba realizuje się Twój scenariusz hotstock, gratuluję.
95147
12/03/2009 at 13:25
CAPITAL – dołek na razie 1,10…
hotstock
12/03/2009 at 13:53
DUDA – spokojnie, nie mów hop
hotstock
12/03/2009 at 13:54
witam hotstock czy mógłbyś podpowiedzieć na jakiej stronie tworzysz swoje wykresy godzinowe (chodzi mi o te które wklejasz) pozdrawiam
tras
12/03/2009 at 15:42
wykresy online są tworzone w aplikacji którą udostępnia swoim klientom DM Amerbrokers – bazuje na programie ISPAG.
hotstock
12/03/2009 at 16:09
ok dzieki
tras
12/03/2009 at 16:13
No i Komputronik ladnie podskoczyl, zakladajac ze odbije od 5 sprzedalem po 4,81 Godzine pozniej byki kupowaly nawet po 5,48 Teraz licze na jakas wieksza realizacje i wchodze spowrotem.
As
12/03/2009 at 21:40
jak prognozujecie kurs IMMO?
beto
14/03/2009 at 19:01